Opdracht
Het nieuwe airconditioningseizoen staat weer voor de deur. Op 2 originele locaties krijgen bestaande relaties en prospects in Apeldoorn en Rotterdam de aftrap voor het airconditioningseizoen van 2013, waar de nieuwste topmodellen en de nieuwe catalogus van Daikin op pakkende wijze de revue passeren. Een heterogeen gezelschap wordt verbonden door professie op originele wijze met impact.
Waarom Marie Aubain?
De klant en het product op een voetstuk, dat was het doel van de Daikin
kick-off event catwalk show. Door goed te kijken naar de doelgroep, hun wensen en verwachtingen en daar net boven te gaan zitten, verras je de bezoekers. Door modellen de producten te laten showen, ondersteund met herkenbare beats en stand-up comedians in te zetten verras je het publiek niet alleen, je betrekt ze erbij. Film en sprekers elkaar in hoog tempo af laten wisselen, waardoor de spanningsboog blijft bestaan. Een strakke warme en uitnodigende aankleding en invulling, maar ook een die alle ruimte aan de producten en presentaties laat. Marie Aubain Events tekende voor het concept en uitvoering van dit
beleveniscommunicatie evenement.
Resultaat
Een publiek dat daadwerkelijk verrast was en een boodschap die bijblijft. Daikin tekende samen met BCD Travel voor het
uitnodigingstraject en een spectaculaire en professionele presentatie. De locaties Orheus en Hal 4.1 verzorgden een voortreffelijk decor voor de shows waar Alphons de butler als stalmeester onnavolgbaar was en Improduce kon zorgdragen voor recht door zee interactie. Laat de zomer maar komen, de installateurs zijn er met de producten en begeleiding van Daikin helemaal klaar voor.
Referentie
Charlotte Valstar:
"Een ijzersterk concept wat ook nog eens op perfecte wijze werd uitgevoerd. Marie Aubain maakt als creatief bureau haar naam 100% waar"