De Buiksloterkerk verhuurmogelijkheden

De Buiksloterkerk!

De Buiksloterkerk is landelijk gelegen nabij de Buiksloterdijk, waar nog houten huisjes het landschap markeren. De kerk zelf is multi inzetbaar. In de bijna magische sfeer krijgen vergaderingen en congressen meerwaarde.
Daarnaast is de kerk zeer geschikt voor een traditionele trouwceremonie en als trouw- , diner en trouwfeestlocatie maar ook als hippe trendy bedrijfsfeestlocatie. Daarnaast worden er productpresentaties en modeshows gehouden. Hoezo multi inzetbaar!

Voor de kerk is een pleintje omgeven door bomen waar bij mooi weer geborreld of gegeten kan worden. De Buiksloterkerk is per boot bereikbaar. Ook is er een parkeerterrein waar kosteloos door 120 auto's geparkeerd kan worden.
 

Marie Aubain Events verzorgt alle events en bijeenkomsten in de kerk. Wij zijn een fullservice organisatiebureau, gespecialiseerd in creatieve concepten en bijzonder entertainment. Ons specialisme … onuitputtelijke creativiteit, oog voor detail en geloof in het onmogelijke, waardoor een optimaal en verrassend resultaat wordt behaald. Wij werken op een heldere en inzichtelijke wijze, want u bepaald de richting en het budget.

 

Want, iedereen heeft zo zijn eigen wensen. Wat voor invulling, wat voor aankleding en hoe het budget te verdelen. Als onze werkwijze aanspreekt maak dan een afspraak om te kijken of het klikt.

Bekijk hier een 360° foto van de Buiksloterkerk
Bekijk hier een video van een feest in de Buiksloterkerk 

 

Huur is inclusief:

  • gebruik van de keuken incl apparatuur
  • doeken om de kerk te verkleinen/aan te kleden
  • 6 fraaie witte houten statafels
  • geluidsapparatuur (spraak + beperkte muziekcapaciteit)
  • aanwezige lichtinstallatie
  • 100 stoelen (zwarte zitting)
  • eenvoudige bar

 

Capaciteit:

We kunnen de kerk makkelijk zo verkleinen dat de locatie geschikt is vanaf 80 personen, zonder aan intimiteit in te boeten.

 

  • receptie    275 pax           bij mooi weer ook buiten mogelijkheden         
  • diner         180 pax
  • feest         275 pax

 

Kosten:

De huur van de locatie voor een receptie van maximaal 2 uur bedraagt  €650,-
De huur van de locatie voor dagprogramma's tot 18:00 uur bedraagt €1000,- 

De huur van de locatie voor een gehele dag/avond bedraagt €1650,-

 

Kosten dranken, catering, verdere aankleding en techniek zijn zeer afhankelijk van uw wensen en geschieden derhalve in overleg.