Daarna een, waanzinnig goede, originele en pakkende uitnodiging. En eigenlijk het liefst eerst nog een save the date, dan de uitnodiging en dan nog een reminder.
Zoek een locatie die geschikt is voor het aantal verwachtte gasten. Een te grote locatie is dodelijk voor de sfeer. Bekijk naast bereikbaarheid, parkeren en ligging ook de basis infrastructuur als wc's, keukenfaciliteiten, uitstraling en sfeer.
Inventariseer intern de wensen en ideeën. Vraag de locatie of het organisatiebureau om deze ideeën mee te nemen in hun voorstel en bedenk dat een kritisch en veeleisende klant niet alleen de beste prijs krijgt, maar ook het beste en origineelste personeelsfeest.
Bij het invullen van het entertainment moet je natuurlijk rekening houden met de wensen die leven in het bedrijf, maar ga zelf kijken of het wel goed is. Niets zo gênant als de artiest niet waarmaakt wat er beloofd was. Het organisatie krijgt bij succes alle lof, maar omgekeerd ook alle kritiek.
Je personeelsfeest kan nog zo leuk zijn, als de pils warm is (of te weinig) of het eten niet lekker, dan zijn de rapen gaar. Proefeten is het antwoord en is nog leuk en gezellig ook.
Wij zijn er natuurlijk altijd om je te voorzien van raad en daad en om alle organisatorische rompslomp uit handen te nemen. Ieder z'n vak, toch? Bel ons maar voor een inspirerend gesprek 020-6693819