MAGNAPLAZA | Shop till you drop
Opdracht
Ter promotie van het gebouw Magna Plaza en al haar winkels werd Marie Aubain Events gevraagd om een concept te bedenken. Hoge ambities en een gering budget.
Waarom Marie Aubain?
Marie Aubain bedacht in samenwerking met Cosmopolitain een lezers kortingsactie door een
modeshow te organiseren in het Amsterdamse winklecomplex. Deelnemers kregen exclusief toegang voor een van de 3 modeshows en een pas waarmee gedurende de avond 10 tot 30 procent korting werd verkregen bij alle winkels.
Resultaat
Drie shows met in totaal 1800 man waarin veel elementen van dit unieke rijksmonument benut werden. Publiciteit rondom deze uniek te organiseren modeshow verliep via de glossy's met als resultaat een zeer goed verkoopresultaat voor alle deelnemende winkels.
Referentie
Sjanneke Boerland: "Een modeshowshow als dit organiseren en voorbereiden en uitvoeren is pure stress. De crew van Marie Aubain coördineerden alle onderdelen van de modeshow op een perfecte manier waardoor deze show in uitvoering niet onderdeed van shows op de Prêt-a-Porter".
Een greep uit onze locaties