SANOMA UITGEVERS | Glossy-Up
Marie ook als evenementenbureau
Opdracht
Het herbevestiging van de lijdende adverteerdersrol van Marie Claire nu en in de toekomst. Marie Claire lanceert haar nieuwe strategie door middel van modetrends en maatschappelijke ontwikkelingen. Evenementenbureau Marie Aubain te Amsterdam wordt gevraagd naar een plan. Van locatiekeuze, uitnodiging, communicatie tot artiesten en catering.
Waarom Marie Aubain?
Marie bedacht een vertaalslag "Glossy-up" voor de adverteerdersdoelgroep die is bedoeld voor de jonge, zelfstandige vrouw met een goede opleiding, een goede baan, een goed inkomen, en een brede belangstelling. Mode, livestyle, trends, show, maatschappelijk betrokken, maar ook geïnteresseerd in de oppervlakkige dingen in 't leven.
Resultaat
De persoonlijke uitnodiging gedrukt op T-shirts blijkt een succes. Het programma wordt afgetrapt met een fashion show van Victor en Rolf in de Bijenkorf voor genodigden. De uitreiking van de adverteerdersprijs Prix d’Excellence, gepresenteerd door Bridget Maasland, gevolgd door een spetterend feest met Eddy de Clerck en Ellen ten Damme, vindt plaats in de beurs van Berlande te Amsterdam.
Referentie
Hoofdredactrice Sanne Visser "Marie Aubain is een heerlijk evenementenbureau om mee te werken! Creativiteit die niet ophoudt. Volgende keer melden we ons weer!"
Een greep uit onze locaties